Monday 1 October 2018

SONG - Yesterday











SONG - Yesterday


Thanks for:
 
 
and


or




The Beatles - "Yesterday"




Yesterday  All my troubles seemed so far away Now it looks as though they're here to stay Oh, I believe in yesterday Suddenly  I'm not half the man I used to be There's a shadow hanging over me Oh, yesterday came suddenly Why she had to go? I don't know, she wouldn't say I said something wrong? Now I long for yesterday Yesterday  Love was such an easy game to play Now I need a place to hide away Oh, I believe in yesterday Why she had to go? I don't know, she wouldn't say I said something wrong? Now I long for yesterday Yesterday  Love was such an easy game to play Now I need a place to hide away Oh, I believe in yesterday Mmm

----

The Beatles - "Wczoraj"


 
Wczoraj... 
Wszystkie moje zmartwienia wydawały się być takie odległe.
Teraz wydaje się, że rozgościły się tu na dobre.
Och, wierzę we wczorajszy dzień.

Nagle...
Nie jestem nawet w połowie tym, kim byłem kiedyś.
Cień zawisł nade mną.
Och, wczorajszy dzień przyszedł nagle.

Dlaczego musiała odejść?
Nie wiem, nie chciała powiedzieć.
Powiedziałem coś nie tak? 
Teraz tęsknię za wczorajszym dniem.

Wczoraj...
Miłość była taką prostą grą.
Teraz potrzebuję miejsca, by się skryć.
Och, wierzę we wczorajszy dzień.

Dlaczego musiała odejść?
Nie wiem, nie chciała powiedzieć.
Powiedziałem coś nie tak? 
Teraz tęsknie za wczorajszym dniem.

Wczoraj...
Miłość była taką prostą grą.
Teraz potrzebuję miejsca, by się skryć.
Och, wierzę we wczorajszy dzień.

Mmm

----

No comments:

Post a Comment